20 september Kisii-Lake Victoria - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Hans Berkhout - WaarBenJij.nu 20 september Kisii-Lake Victoria - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Hans Berkhout - WaarBenJij.nu

20 september Kisii-Lake Victoria

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 September 2014 | Tanzania, Mwanza

Vandaag nog een lange reisdag naar Lake Victoria. Vroeg weg en de hele dag rijden. Op het laatst moet Alette nog een boodschapje doen in een plaatsje. Voor ons gelegenheid om hier even rond te kijken. Niet alleen wij maken foto's, ook wij worden op de foto gezet. Daarna door naar Speke Bay Lodge. Dit ligt aan Lake Victoria. We slapen hier in tenten. We hebben de mogelijkheid om te up-graden naar een mooi huisje met uitzicht op het meer, Maar gaan lekker in het tentje slapen. Hier staan netjes 2 bedden in. Met lamp (als de generator aan is). Douchen en toilet zitten in een centraal gebouw. Speke Bay Lodge heeft een Nederlandse eigenaar. Dit is te zien in de nette afwerking van deze sanitaire voorzieningen. Na het eten op tijd slapen.